You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
כך תוכלו לצפות בשידורים ישירים ממשחקי נוער ונערים

כך תוכלו לצפות בשידורים ישירים ממשחקי נוער ונערים

ההתאחדות לכדורגל השיקה אפליקציה חדשנית לשידור משחקים ממחלקות הנוער. מה צריך לעשות כדי לצפות בשידורים במסך הטלפון, המחשב והטלויזיה? הפרטים כאן

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

יום חג לעולם מחלקות הנוער. אחרי כחודשיים של הרצה, הודעה משמחת מאגף המדיה בהתאחדות לכדורגל על השקת אפליקציה ייחודית לשידורי משחקים מליגות הנוער והנערים מרחבי הארץ. בנוסף - יעלו בפלטפורמת השידורים החדשה גם משחקים שההתאחדות תעביר בשידור ישיר כגון: חצאי גמר וגמר גביע המדינה ממחלקות הנוער, שידורים מליגות חובבניות, ליגת אולמות, כדורגל נשים, הגרלות גביע, מסיבות עיתונאים ועוד.

מה עוד תוכלו למצוא באפליקציה? חידונים נושאי פרסים שווים. בין היתר יעלו חידונים בנושא: נבחרות ישראל השונות, גביע המדינה, ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי, חוקת המשחק ועוד. ככל שתענו נכון ומהר יותר תצברו יותר נקודות ולאחר מכן תוכלו להמיר את הנקודות בפרסים שווים במיוחד כגון: חולצות משחק, צעיפים, הגעה לאימוני נבחרת, עלייה עם שחקנים למגרש ועוד.

פחות נוח לכם לצפות במשחק באמצעות הטלפון? אחרי הורדת האפליקציה תוכלו להתחבר לאתר אינטרנט המציג את השידורים וכך תוכלו לצפות בשידורים באמצעות מסך המחשב או מסך הטלויזיה החכמה.

כדי להוריד את האפליקציה, לחצו כאן

כדי להתחבר לערוץ השידורים האינטרנטי, לחצו כאן

לקריאת כתבה בהרחבה בנושא באתר ההתאחדות לכדורגל, לחצו כאן


לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

לזכרם של האדומים, שכבר לא איתנו

חדש באתר

חלל צה"ל ונפגע פעולות איבה זוכים להנצחה מכובדת במחלקת הנוער של הפועל ת"א. אור ברנטל, שמלווה מקרוב את המחלקה, חולק כבוד ...